Julafton & juldagen

En julafton i Immeln...












Koffe fick sin efterlängtade julklapp....
En pipa...
Ja halleda! =)







En juldag på söder....







Bildkollage från förfesten hemma hos mig.
Riktigt kul hade vi!
Hade önskat att kvällen aldrig skulle ta slut...


Vid halv tre idag var det bara till att masa sig bort till bussarna och åka till farmor.
Firar alltid Annandagen där med lutfisk.
Fast jag får torsk istället för lutfisk är äckligt!

Tack allihopa för en lyckad kväll! Det får vi göra om!

Nu blir det Anna Anka och en stor kopp kaffe.
Fryser röven av mig, för jag hade glömt sätta på elementen igen.
Det var svinkallt när jag kom tillbaka!!!
Synd att man inte har någon här som kan värma en ;o)






Livet är en dans på rosor, dansar man för länge får man taggar i fötterna.




Kommentarer
Postat av: Frida

frina bilder, tack för en trevlig kväll

2009-12-27 @ 00:04:10
Postat av: Heidi

Jag ser ut som en tant, men vi hade jävligt roligt! :-D

2009-12-27 @ 19:15:41
URL: http://lillhedda.webblogg.se/
Postat av: emelie

Ser du ut som en tant?! Jadu, isåfall ser jag ut som en elefant...

2009-12-27 @ 20:40:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0