Vad händer i lilla Kristianstad egentligen?

Fruktansvärt det som har hänt...


http://www.kristianstadsbladet.se/apps/pbcs.dll/forside?profile=1338

Hemskt att tänka att det just nu ligger en stackars 19-årig flicka och kämpar för sitt liv i Lund.

"De skador hon har är inte av denna världen, ett intryckt huvud och skarsår efter rakblad i hela ansiktet + 2 skallsprickor och tillståndet har inte blivit bättre efter den sista operationen..."

Har även läst någonstans att hennes knäskålar är krossade och att han hade satt fast henne med fötterna i dragkroken på bilen och kört iväg med henne. Vet inte om det stämmer men isåfall är det ju sjukt!

Hoppas dom burar in honom för all framtid! En sån psykopat vill inte jag ha här i lilla Kristianstad...



"Detta dömdes han till för tidigare brott:

Dömd till ungdomsvård. Därtill fälldes han för att ha misshandlat två ungdomar i Kristianstad. I det ena fallet sparkade och trampade han sitt liggande offer i huvudet flera gånger. Påföljden blev ungdomsvård.
Av socialens utredning framgick att mannen hade svårt att kontrollera sin ilska, sin sexdrift och sina relationer till kvinnor."

 

"Detta blev hans förra offer utsatt för:

Tog stryptag på henne. Enligt flickan anklagade han henne för att ha varit otrogen. Sedan beordrade han henne att bereda sig på att dö.
I nästa ögonblick fick han ned flickan på golvet, tog stryptag på henne och frågade om han skulle knäcka hennes nacke.
- Jag kunde inte andas. Det började sticka i ansiktet och jag fick panik, berättade hon efteråt.
Flickan lyckades slutligen prata sig loss och flydde ut i snöslasket, endast iförd trosor och strumpor. Mannen dömdes även för sexuellt utnyttjande av barn sedan han haft samlag med en 13-årig flicka.
Själv hävdade han att flickan hittat på allt på grund av olycklig kärlek."



Mina tankar går till Emmas familj, vänner och alla i hennes närhet. Jag hoppas verkligen Emma kommer klara sig... 
                     




Nu ska jag snart på bio men Annika och Li. Det blev "This is it" ändå...
Kommer säkert bli jättebra!
Vågar knappt gå dit bort i mörkre...
Ska det verkligen behöva va såhär?! Jag vill kunna gå utanför min dörr utan att vara rädd!

Klippte och slingade håret igår. Syns inte så mycket med min mobilkamera, men Maria, så här blev det iaf...
Bruna slingor men det syns inte.






Guds ängel, vaka över mig, håll mig i din hand,
och led mig tryggt från farans stig, till salighetens land.


Kommentarer
Postat av: Heidi

Alla tankar går till Emma med familj! Tycker att uttrycket: What goes around, comes around, skulle passat in på den sjuke parasiten.... De han har gjort skulle han fått känna på... Snyggt i håret btw.. :*

2009-11-11 @ 00:31:54
URL: http://lillhedda.webblogg.se/
Postat av: emelie

Det handlar inte om misshandel längre, detta e fan ta mig riktig tortyr!

2009-11-11 @ 06:30:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0