Mitt liv och lite till...

Underbara, lediga Lördag...!
Visst är det härligt när man får sova hur länge man vill, vakna när man vaknar, utvilad.
Tittar på sex and the city nu, ska ut och gå en långpromenad senare.
Ikväll är det Winnerbäck som gäller!
Gud vad jag längtat!









Igår va jag och Heidi och såg New moon.
Efterlängtat!
Den motsvarade alla mina förväntningar om inte mer.
Och vet ni vad det bästa är?! Vi ska se den på Söndag igen!
Jag vet, vi är inte normala...
;op


Sist men inte minst vill jag berätta att jag var på Melissa Horns konsert här i Kristianstad på Yllan i Torsdags.
Vilken kvinna hon är...!
Fantastiska låtar och texter hon gör!
Fick rysningar när hon spelade den här.







Läste att Emma, tjejen som blev misshandlad här i Kristianstad, nu har blivit flyttad från Lund till CSK. Hon andas nu utan respirator, har rört armar och ben, och öppnat ögonen. Hoppas verkligen hon inte får men för livet pga sina skador, men risken är väl överhängande när hon legat i respirator mer än en vecka med intryckt krossad skalle...
Hoppas iaf på det bästa!





Maybe some women aren't meant to be tamed.
Maybe they just need to run free til they find someone just as wild to run with them...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0