Höstgrått och en massa regn

Jaha, då åkte Mariette ut. Det var ju väntat....
Synd att hon inte går hem i dom Svenska hemmen. Själv tycker jag hon är smått fantastisk!
Hon är större än idol!
Hoppas hon och Calle startar ett band!







Storhandlat idag, och gjort det julmysigt i lägenheten.
Älskar inredning och allt som har med det att göra... Får snart inte plats med fler grejer i min lilla lägenhet!
Efter homepartyt jag hade så har jag ännu mer saker att sätta upp.
Lägger upp bilder när jag hängt upp allt.


Imorron ska jag gå en runda på stan. Sen ska jag fika med mamma o Koffe.
På kvällen blir det fest med Fotti och Anna. Kul!
Hoppas Anna kommer längre än till förfesten den här helgen. ;op


Är det bara jag som känner mig nere den här tiden på året?
Allt känns så grått, mörkt och tråkigt...
Regn, regn och ännu mer regn!
Finns ingen anledning att gå upp på morgonen och jag är ALLTID trött!
Kvittar hur många timmar jag sover, jag går omkring som en halvdöd zombie.
Ska nog köpa lite rosenrot imorron. Vad som helst för att bli pigg o glad som jag brukar va.
Den här tiden på året önskar man att man hade någon att krypa ner hos i soffan. Det hade varit så mysigt...












En bra dag eller en dålig dag - hur den än blir så finns den bara idag

Kommentarer
Postat av: Anna

hahahaha..Nu var du ju rolig;)

2009-11-28 @ 17:33:25
Postat av: Anonym

2009-11-28 @ 17:33:51
Postat av: Mamma

Trött är jag också, men jag lägger mig inte halv nio för det!!!!! Lilla gumman - ska du sova dig genom livet?

2009-11-29 @ 21:01:22
Postat av: emelie

Jag var ju bakis!!! ;op

2009-11-30 @ 15:57:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0