Rusta, Jysk och en nära döden upplevelse!

Efter en lång tråkig kostdebatt på Nosabyskolan hämtade jag upp Heidi och sen åkte vi till Rusta och Jysk. Julhandlade lite, blev lite julkort och julklappspapper och sånt. Plus en surprise till mamma och pappa som dom ska ha under granen. =)

Hade en nära döden upplevelse i rondellen på vilan. Jag körde rätt ut fast det kom en annan bil från vänster. Han var en halv meter ifrån mig så jag fattar inte att jag kunde missa honom...! Han tutade inte ens, hade det varit ombytta roller så hade jag stått på tutan! Försökte förklara för Heidi att man behöver leva lite "on the edge" ibland, men hon verkade skeptisk till hela idén. ;op







 


Sen åkte vi hem till mig med sushi och tom kah gai gryta. Yummie!
Efter det Twilight. Lovely evening, oh yes!!









Gammal vänskap är som gammalt vin, ju äldre desto starkare


Kommentarer
Postat av: Fridis

Shit vad längesen man var på rusta = )

2009-11-05 @ 20:12:32
Postat av: Heidi

Tänk att vi överlevde :) Haha.. Åh, där fanns en del Frida, ett hav av julpynt :)

2009-11-05 @ 22:50:39
URL: http://lillhedda.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0