Halloween

Ja jisses vilken helg!
Fullt ös, medvetslös!
Riktigt kul, trots att man blev aningens för full... Men det får man ju bjuda på när det är halloween, ellerhur?













Pris för bästa utklädnad gick till Maria som julgran och Andreas som en i björnligan.





Kändes sisådär kul när vi skulle gå hela vägen tillbaka till båtklubben och städa morgonen efter, iförd piratdräkt, knähöga stövlar och lång rock. Pensionärerna aktade sig till o med när vi drog fram...  
Dessutom glömde både jag o Linus att hämta ut jackorna, så den fick jag inte med mig hem idag... Jag har åkt från Nybro till Kristianstad utan jacka! Det var kallt vill jag lova!

Det kändes lite vemodigt att ta adjö av Ylva när man skulle åka. Kommer antagligen inte träffa henne på jättelänge nu... Om inte jag också hamnar i San fransisco, man vet ju aldrig.



En som inte gör dumheter som ung, gör dem som gammal


Kommentarer
Postat av: Heidi

Snyggingar!! Gahhhrr... Fatta du den?? ; )

2009-11-01 @ 23:11:02
URL: http://lillhedda.webblogg.se/
Postat av: emelie

hehe! Jag fattar...

2009-11-02 @ 06:33:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0