Nu har jag sett honom på riktigt!




Idag var Hanna på jobbet med lilla Oliwer. Vilken liten sötis!
Visst är han lik mamma? Speciellt munnen, de är exakt lika, och han gör samma "grimas" eller vad man ska kalla det, med munnen, som Hanna gör ibland utan att tänka på det. Tycker jag är gulligt...

Det är konstigt vad allt förändras... Känns konstigt att Hanna är mamma. Men samtidigt känns det som det mest naturliga i världen, hon är som gjord för det. Hon kommer bli en jättebra mamma, det vet jag. Är så glad för hennes skull! Min lilla Hanna...





Saknar Hanna på jobbet... Inte samma sak utan henne. :o(


Ikväll är jag i Immeln. Kristoffer är hemma, så hela familjen är samlad. Kul! Det händer inte så ofta så det gäller att passa på när tillfällen ges.

Imorron ska lägenheten städas ordentligt! Sen blir det inflyttningsfest hos Heidi och Macke på kvällen och efter det blir det nog Grand. Ska bli jättekul!

Nu är det middag! Inget slår mammas mat...



Riktiga vänner är som stjärnor... Du ser dem inte alltid, men du vet att de alltid finns där för dig.

Kommentarer
Postat av: Heidi

Vilket litet knyte... Så söt : ) Definitivt Grand imorrn!! : D

2009-10-02 @ 23:01:31
URL: http://lillhedda.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0