Bakis igen... Varför lär man sig aldrig?





Jaha, då var man bakis igen. Att man aldrig lär sig....
Det går inte att blanda hej vilt! Grogg, mjölkdrinkar, shots, rom och öl. Ingen vidare kombination, det vill jag lova er!!!

       



        


         




Vaknade vid 12 och åt upp gyrosrullen jag inte klarade av att äta igår natt. Sen gick jag och la mig igen och vaknade vid 16! Sovit bort hela Söndagen... 

Nåväl, det var det verkligen värt! Hade skitkul hos Heidi och Macke igår på deras inflyttningsfest! Däremot var det inte så kul på grand. Dom spelade usel musik... Ingen schlager som det brukar vara.

Har precis avslutat kvällen framför teven och "ensam mamma söker" med en stor saftig kanelbulle och en kopp rykande kaffe. Kan det bli mysigare? Lite levande ljus överallt i lägenheten så är bakfyllan inte så närvarande längre... Tänk vad lite som behövs egentligen... 





Nu ska jag ta en lång varm dusch och sen lägga mig och läsa en tidning. Förhoppningsvis vaknar man upp imorgon pigg som en lärka utan huvudvärk och förkylning! 



Carpe diem, quam minimum credula postero

Kommentarer
Postat av: Heidi

"Saftig kanelbulle..." Jodå.. Riktigt roligt igår!! : )

2009-10-04 @ 22:40:45
URL: http://lillhedda.webblogg.se/
Postat av: emelie

Hehe! Visste att du skulle kommentera det! :oD Men den var ju saftig! Ja tack för igår Heidi, det var riktigt kul!

2009-10-04 @ 23:05:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0