Dumpa honom!





Dagens film: "Dumpa honom". Kanonbra film med massa bra skådisar!

Imorse väckte Koffe mig vid nio. Han ville käka frukost och bjöd in sig själv. :o)
Men det var mysigt. Kul att träffa bror ibland! Jag gjorde smothies på banan, vaniljyoughurt och frysta blåbär o hallon. Mums!

Sen kom mamma och Rulle. Hon lagade stekt sill och potatismos, fasen vad gott de va!
Imorron ska jag passa Rulle när mamma ska till Lina och ha "perfect home party". Kul att få lite att göra om dagarna.

Sitter och kollar på bonde söker fru. Vad pinsam han den rödhåriga är! Okej om man är blyg, det kan jag också vara när det kommer till killar, men han kunde väl skrivit ner lite frågor iallafall...?
Hoppas han hittar en kvinna, det behöver han nog!
Hahaha! Nu kom det in nån som började dansa med honom! Haha! Välj henne, hon va kul!

När ska jag träffa min Mr right?! Börjar bli trött på singel-livet nu! :o(





De säger alltid att den rätta personen dyker upp så småningom. Min måste ha blivit överkörd av en lastbil!

Kommentarer
Postat av: Heidi

Haha, såg också honom... Gömde mig bakom kudden, han va piiinsam... : D

2009-10-14 @ 21:35:56
URL: http://lillhedda.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0