Helgens bravader

Har hunnit med mycket den här helgen.
Igår jobbade jag hos Rickard på golfkrogen i Skepparslöv.
Golfklubben hade grillfest med 200 pers. Grillfest tänker ni...?
Ja, dom grillade ett helt vildsvin som dom skjutit i skepparslöv. Grillade den hel i ett tält utanför. Under ösregn! Dom är inte kloka...!
 Sen var det stor buffé till det.
Grönvalls spelade och underhöll med komiker som var skitroliga!
Det blev en lyckad kväll.






Imorse var jag i Immeln och gick en promenad med min följeslagare...




Sen åkte jag till Ballingslöv, till Camilla, Johnny och Nelly.
Camilla hade ljusparty.
Köpte lite doftljus.


Camilla



Linslus...

Nelly var ett riktigt litet charmtroll...


När jag har fått lön ska jag klippa o färga håret. Funderar på att klippa en helt ny frisyr och färga det ljusbrunt eller lägga i ljusbruna slingor. Jag vill ha en dramatisk förändring! Är så trött på mitt långa, tunna, platta hår!
Har ni förslag?






Gör som barnen och lev i nuet


Kommentarer
Postat av: Heidi

Vildsvinet Leif-Henry fick sätta livet till denna afton.....

2009-10-25 @ 20:34:58
URL: http://lillhedda.webblogg.se/
Postat av: emelie

Stackarn...

2009-10-25 @ 20:36:36
Postat av: Mamma

GÖR DET INTE!!!!

2009-10-25 @ 22:09:07
URL: http://kemil.blogg.se/
Postat av: mickis

Sv: Åh tack så mycket! :) Ja jag tycker absolut att du borde fara, bland det bästa jag har gjort i mitt liv! Jadu, i början tänkte jag också att det inte spelade sån stor roll men, jag är jäkligt glad att jag valde cali till slut. Finns ju andra varma stater såklart också! Men ja, känns som man kan göra så mycket mer när det är varmt ute! Och sen är de så grymt fint här å :) Beror ju på vad man själv tycker om men, jag diggar cali! :) haha

2009-10-26 @ 19:04:30
URL: http://mischausa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0