Rulle i mitt hjärta... alltid!

Idag känner jag mig helt konstigt. Är varm, mår illa och har ont i huvudet.
Skulle jobbat hos Rikard idag, men sjukanmälde mig. Slutade tidigt idag, eftersom det är studiedag. Jag var hemma 13, gick och la mig, sen sov jag i 4 timmar! Det behövdes verkligen!


Igår var jag hemma hos mamma och pappa i Immeln.
Var ute med Rulle i över en timme i skogen. Han ser så lycklig ut när han får springa lös och dra och slita i sina pinnar, eller stockar rättare sagt... Han är helt galen!



                                  



Han är den snällaste, vackraste, roligaste hunden man kan ha. Han är underbar! Och han är min bästa vän.
Han blir så glad när jag kommer hem. :o)

Igårkväll när vi låg och kelade i soffan sa mamma "Jag undrar hur det kommer gå när du är i USA. Jag tror inte det kommer bli något problem att du saknar oss, men Rulle..."
Ja, hur ska det gå? Det är honom jag kommer sakna mest och jag vet att det låter sjukt!
Men det jag är mest rädd för är att mamma och pappa ska behöva ta bort honom när jag inte är där. Det klarar inte jag...

Jag hoppas han kommer bli frisk från sitt eksem. Tycker synd om honom, han får sprutor och grejer varje vecka men det hjälper inte längre... Är så rädd att han ska bli så dålig som han var innan, och att vi ska behöva ta bort honom. Då vet jag inte vad jag ska ta mig till. Kommer bli helt förstörd då!

Vi låg sked hela natten. Det är mysigt. :o)




                                           







A dog dosen´t care if you´re rich or poor, educated or illiterate, clever or dull. Give him your heart and he will give you his.




                       

Kommentarer
Postat av: Heidi

Rulle är en superfin och underbar vovve! Men jag tror att du behöver en pojkvän, Emelie!! haha ; D

2009-09-23 @ 21:33:01
URL: http://lillhedda.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0