Man mår som man förtjänar...

Idag är man bakis. Trött och ont i huvudet. Jag var på grand igår med Heidi, johanna (Mackes syster) och ett gäng tjejer.


                                                                  

 Hade riktigt kul! Jag och Heidi shakade loss på dansgolvet som vanligt! :o)






Nu ska jag till Maxi och handla lite, kylskåpet ekar och det hör inte till vanligheterna hemma hos Emelie, det kan jag lova er...!



Livet är en dans på rosor, dansar man för länge får man taggar i fötterna.


Kommentarer
Postat av: Robban

Tjena emelie! Kul att se att du också har börjat skriva lite. Rolig läsning!

2009-09-27 @ 22:18:27
URL: http://robertoredsson.blogg.se/minblogg
Postat av: Anonym

Min frilla skriker Stig-Helmer... haha ; ) KUl igår, mindre roligt idag... puh...

2009-09-27 @ 22:24:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0