Nyår och kåta Gunn!

Måndag idag.
Och jag är ledig!!!
Kan nog inte bli härligare...
Ska ut och gå en runda snart (förhoppningsvis utan att bli skrämd av raketer den här gången...)
Är fortfarande förbannad för det! Jävla typer... =(

I eftermiddag ska jag antingen träffa Hanna eller kolla på alliansen.
Jag har faktiskt fått mersmak, kan ni tänka er?
Kan bero på att det händer mer än i vanlig fotboll. Mer mål och kortare tid.
Eller också beror det på nåt helt annat, vad vet jag...? Höhö... =D

Nyår blev en lugn kväll hos Lina och Manne, med god mat, spel och lekar.
Dom skulle upp 8 morgonen efter och åka till Österrike, så det blev inget fylleslag om man säger så...
Men det var väldigt trevligt iaf.










Som sagt, lekar blev det också. Bl a den där man sätter en lapp i pannan på den som sitter intill med ett namn på en känd person/figur. Trodde aldrig jag skulle klura ut vem jag var...! Inte konstigt när jag inte ens har sett kvarteret skatan... Trodde jag skulle trilla av stolen av skratt när Henke visade mig vem kåta Gunn är. Haha! Hur kul som helst! Tror jag måste köpa boxen!










Det sägs att våren är tiden för förälskelser,
men vad är det för fel med resten av året?


Kommentarer
Postat av: Fridis

Tror också det kan bero på ngt helt annat = ) LER !!

2010-01-04 @ 19:59:49
Postat av: mamma

vilken kanonbild på Dig och Lina!!!

2010-01-04 @ 22:26:27
Postat av: emelie

Hur kan du tro det Frida...? =D

Tack mamma!

2010-01-04 @ 22:59:21
Postat av: Fridis

Hihihi = )

2010-01-06 @ 07:06:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0