Love is in the air...

Känner mig duktig idag!
Nästa vecka drar poängjakten igång på jobbet, vilket innebär att jag ska börja träna...
Känns alltid lite motigt i början, men det ska nog gå bra när jag väl kommer igång!
Började morgonen med att cykla till jobbet, Brrr...!
Kallt som fan, men jäkligt skönt!
Tog en extra lång runda hem och sen började jag jogga. När jag kom hem gjorde jag även lite sit-ups, och jag undrar verkligen om jag har några magmuskler över huvud taget...!

Ska köpa gymkort på Friskis o svettis när jag fått lön. Denna lönen kommer ju gå till att laga bilen. Suck! =(




Jag och Heidi på grand. Tyckte den var fin. =)



Idag frågade Annika på jobbet vad det är med mig, eftersom jag varit extremt glad och sprallig i en vecka nu (vilken iofs inte behöver vara något konstigt eftersom jag är det mest hela tiden...).
Någon timme senare kommer Cliff (vår fritidsledare) in i köket för att lämna disken från caféet, och frågar direkt:
-Emelie, vad är det med dig?!
-Det är inget med mig... Vaddå då? =)
Du, det syns lång väg, så inga undanflykter här inte! Vem är han?


Haha! Ja herregud, nog är jag förälskad alltid, men jag trodde ju aldrig att det skulle synas så tydligt...
Men det gör nog det är jag rädd.

Det är så himla härligt!
Vill bara skrika ut och berätta för världen att jag är kär!

Så nu gör jag det.....









Du är början på nåt nytt och nånting underbart för mig.


Kommentarer
Postat av: Heidi

Är så jäkla glad för dig min älskade fis! Massa kärlek och pussar till dig! Och du, bilden va till din fördel men hur jag ser ut tål ju att diskuteras... Kåss i jisse namn ;)

2010-01-14 @ 17:38:27
URL: http://lillhedda.webblogg.se/
Postat av: Mamma

Lilla Gumman, så glad jag blir av att läsa din blogg och nog syns det alltid!!! Nu får det snart bli presentation hemma för mig och pappa ;)

2010-01-14 @ 21:49:58
Postat av: Fridis

Asså - Jag är så sket glad för detta =) Happyface !

2010-01-14 @ 23:53:03
Postat av: Hanselbob

Bäverlycka o saftkalas i Immeln.

2010-01-15 @ 09:29:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0