Nypotatis = fucking great!!!



Idag har Heidi, Frida och Nelson varit här och tittat på lägenheten.
Vi grillade och åt årets första nypotatisar, fy fasiken vad gott!!
Finns inget godare... Nypotatis med smör, flingsalt och dill. Det är svensk sommar för mig!

Börjar bli riktigt fint här i lägenheten nu, vi vill inte flytta längre...

Fick dock en smärre chock igår när jag och Macke skulle tömma frysen i min gamla lägenhet!
Hade tydligen stängt av både kyl o frys när jag stängde av kylen så allt som var i frysen hade runnit ut på golvet, bl a 4 paket blåbär. Ni kan ju gissa hur det såg ut?
Inte kul alls, blir till att lägga ny matta där. Sura pengar... =(





Det man inte har i huvudet får man ha mellan benen....



Kommentarer
Postat av: Heidi

I löve denna måndags kvällen!!! :D Supergo mat och superfina vänner : ) Nästa gång så får Etel och Herman också va me...

2010-06-14 @ 23:11:56
URL: http://lillhedda.webblogg.se/
Postat av: Fridis

Hahahah =)



Ethel och Herman Lasse och Hasse =)



Jag tokgillade denna kvällen <3

2010-06-14 @ 23:50:27
Postat av: Fridis

Förresten =)



Flytta inte - Super mysigt =)

2010-06-14 @ 23:53:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0