Bröllop

I Fredags var vi hos Nina och Jimmie. Grillade, drack vin och klippte hår.
Lika trevligt varje gång!








Igår var det dags för Anna Erlandsson och Christian Hyléns bröllop. Bröllopet hölls i Heliga trefaldighetskyrkan och mottagning och fest hölls på Metropol. Vilken kväll!
Nina gjorde en helt fantastisk håruppsättning på mig, och när vi kom hem vid 2 inatt ville jag inte ta av mig den. Men jag var ju så illa tvungen...
Var jättenervös innan vi skulle dit, eftersom jag inte kände någon, men det gick hur bra som helst och alla var supertrevliga!









Kommentarer
Postat av: Heidi

Jisses va snygg du är människa!! Skitfint! : ) Ok, Macke va också fin... :D

2010-05-16 @ 15:01:30
URL: http://lillhedda.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Gulle dej! =)

Tack!

2010-05-16 @ 15:15:41
Postat av: Fridis

Ja jesus vad fina ni är =)



Ni kommer vara grymt snygga på ert eget bröllop =)



=) =) =)

2010-05-16 @ 20:32:57
Postat av: Anna Aussie

Du är vacker som en dag Emelie!!!!=) Jättefin hår uppsättning=)=) Hoppas annars allt är bra.. Puss o kram

2010-05-16 @ 21:06:58
Postat av: Pernilla

SÅ fina ni var/är :D

2010-05-18 @ 22:05:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0