Kvällens tankar...

Passar min favorit den här helgen.
Söta, underbara Rulle...
Var ute o gick en timme med Macke, Rulle och Nellie
innan idag. Rulle gick och la sig när han kom hem och har
varit helt däckad sen dess...






Macke jobbar ikväll, så jag har haft en lugn och skön hemmakväll
framför teven. Kollat på Beck - levande begravd. Faktiskt ganska bra!

Har så jäkla ont i nacken, har smort in med voltaren och tagit två alvedon, men
det hjälper ju inte ett dugg!
Ajajaj!!!


Sitter och funderar över mitt jobb.
Trivs inte alls som pooltjänst...
Jag hoppas verkligen att det dyker upp något annat snart,
 för det är inte alls jag att åka runt och hoppa in på nya ställen varje dag.
Jag vill ha min plats, mina rutiner och ha möjligheten att
laga den maten jag vill laga.
För det är det jag gör bra...

Man kanske skulle göra något helt annat?
Men vad skulle det vara?

Dags att gå och lägga sig nu kanske...?



Kommentarer
Postat av: Heidi

Måste göra nåt åt min rygg me, vi kanske skulle åka på spa och bli bortskämda? :) Du kommer hitta en bra arbetsplats, för är de nåt du kan så är de laga mat! :-D <3

2010-11-14 @ 09:34:39
URL: http://lillhedda.webblogg.se/
Postat av: emelie

Åh, spa hade varit nice...!

2010-11-14 @ 16:08:13
URL: http://kemil.blogg.se/
Postat av: Anna, Good Day Mate!

Åhhh Emelie du kommer få mååånnga mååånga fler kvällar framföver när de känns som att man har kört fast lite och bara undrar va tusan man ska göra. Det bästa brukar va att vara"sjuk" en dag och bara ligga i soffan/sängen och fundera ner sej lite. Dagen efter när man vaknar på morgonen så har man en känsla av att man har bestämmt sej, och den känslan är super=) Behöver jag säga att jag saknar dej?=) De GÖR jag!!=) Nu dröjer de inte jättelänge till tills jag kommer hem igen=)=) eller ja,, de beror på hur man ser de;) Ta hand om dej puss o kram!!

2010-11-17 @ 18:52:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0