En härligt konstig helg!

Vilken helg....
Lördagen började fantastiskt bra efter 14 timmars sömn!
(förstår inte vad det är för fel på mig, jag kan sova hur länge som helst om ingen väcker mig...)
Vaknade halv elva, av alarmet dessutom!
Får nog börja käka rosenrot eller nåt...
Stackars macke fick som vanligt sitta själv och titta på filmen kl 21.00 fredag kväll,
jag börjar få lite ångest av att alltid somna på våra myskvällar.

Pernilla och Martin kom som en kul överraskning Lördag eftermiddag.
Martin åkte och kollade på matchen i Vittskövle, medans jag och
Pernilla gottade oss i soffan med hembakat bröd, massa god frukt och New moon.
Kan nog inte bli mycket bättre än så!

På kvällen serverades det snittar, Asti och annat gott hos Lina.
Vi firade Evelinas födelsedag och hade alldeles för kul åt festens skönaste snubbar...






Ja fråga mig inte varför dom hade dessa latexkostymer på sig, för jag har absolut ingen aning!
Men jag låg dubbel av skratt när Henke sprang iväg i denna rosa kreation
 bort mot Heidi o co och dom undrade vad fan det var för rosa sak
 i cowboyhatt som sprang omkring nedanför deras balkong!?
Ja jisses vad kul det var!
Det kan man sannerligen kalla förfesternas förfest!

Kvällen avslutades på Grand, som gick i 70-talets tecken.




Hade varit riktigt kul om man inte hade haft så himla ont i magen och i huvudet,
tyvärr så blev det hemgång alldeles för tidigt...
Men jag kommer ändå komma ihåg denna härligt konstiga helg!





Ta vara på ditt liv, för nu är det din stund på jorden...


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Det blev verkligen en bra och konstig helg :) Tack för allt Emelie! Man blir alltid så härligt omhändertagen hos er, framförallt den goda maten det bjuds på :)

2010-09-26 @ 15:41:23
URL: http://perniiilllaa.blogg.se/
Postat av: Heidi

Haha, vilka bilder! :-D Dom lämnade inte mycket åt fantasin.... Hehe :)

2010-09-26 @ 16:04:35
URL: http://lillhedda.webblogg.se/
Postat av: Mamma

Ni verkar ju ha haft riktigt kul! Och 70-talsmusik dessutom - det dansade jag o pappa till!!!

2010-09-26 @ 18:56:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0