Förkyld panda






Alltså att man kan ha så kul åt en sån här grej det är svårt att förstå,
men jag och Ulrika låg dubbla på golvet igår eftermiddag på jobbet!
Hon är så härlig, och vi har precis samma störda humor...
Så synd att man bara ska vara på Väskolan tills 1 november,
känns verkligen rätt att jobba där.


Hade perfect home party här hemma igår.
Mamma gjorde ett bra jobb och försäljningen slutade på 7200 kronor,
not bad...!
Vi var nog 18 stycken tjejer som satt och snackade skit, drack vin och
proppade i oss goda ostar.
Riktigt trevlig kväll, det måste göras om!
Jag fick en bambulykta som värdinnegåva.
Sen köpte jag en klocka, bestick och 4 pastatallrickar.
Är riktigt nöjd!







Det finns ingen lycka som går upp
mot glädjen att finna ett hjärta
som förstår...



Kommentarer
Postat av: Heidi

Super mysigt och kul va de :) Vi måste göra sånt här oftare :)

2010-09-05 @ 15:12:31
URL: http://lillhedda.webblogg.se/
Postat av: Pernilla

OCH nästa gång SKA jag vara med :D Vill absolut inte missa ett tillfälle att umgås med er :)

2010-09-05 @ 22:15:21
URL: http://perniiilllaa.blogg.se/
Postat av: Mamma

Fint de blev! Fick nya Autumn-fatet idag - riktigt fina höstfärger. Läckert!

2010-09-06 @ 19:12:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0