Jag är heminredningsshoppingberoende....

Det är sant!
Var och fikade med mamma på Duvanders igår,
sen gick vi runt i fem olika heminredningsaffärer...
Slutade med att jag köpte nya ljus till kandelabern vi fick
 av Lena och Stefan i julklapp.
Den blev jättefin intill teven! Hittade också en söt liten ängel i samma butik.





Sen tog vi en sväng förbi torget, där jag var tvungen att ha lite tulpaner.
Älskar när dom är sådär nya och frasiga!



Sist men inte minst gick jag in till body shop och använde
presentkortet dom skickade på min födelsedag, 100 kr.
Dessutom var det rea, ta 3 betala för 2.
Jag var som ett litet barn på julafton!
Body shops produkter är dom bästa produkterna jag använt,
Har blivit av med både finnar och eksem sen jag började med deras
produkter.
Dessutom är dom emot djurförsök, vilket är ett stort plus.





Ni ser, heminredning, blommor och body shop...
Jag har en sjukdom....


Kommentarer
Postat av: Heidi

Fina grejer och underbara tulpaner! :D

2011-01-22 @ 14:57:04
URL: http://lillhedda.webblogg.se/
Postat av: Pernilla

Köpte byxorna på stadium för 299 kr! Har ett par likadana långa och jag ÄLSKAR dem! De slits inte lika mkt som andra träningsthigts gör! kandelebarn är superfin :D

2011-01-22 @ 16:35:42
URL: http://perniiilllaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0