Vänner

Vad vore livet utan det?
Jag har några nära vänner som jag har kännt väldigt länge.
Heidi (eller Ragnar, ett annat namn hon går under), är min allra bästa vän! <3
henne har jag känt sedan lekis, i 17 år!
Vi vet ALLT om varandra,
och är det någon jag anförtror mig åt så är det hon!
Älskar dig gumman min!
















Du kände mig när åren var terminer,
när sommaren var helig och nätterna var allt...
Du har varit densamma som en klippa genom livet,
med en hand som verkat räcka åt oss alla.



Kommentarer
Postat av: Heidi

Fan, va jag är blödig, tåras lite, hihi... Genom eld och vatten min bästa vän! <3 Älskar dig Pelle! ; )

2011-03-01 @ 20:36:59
URL: http://lillhedda.webblogg.se/
Postat av: Mamma

Du säger om Heidi som texten på ett kort jag köpte till MIN bästa vän:

- Du kommer alltid att vara min vän.

- Du VET för mycket!

2011-03-02 @ 19:25:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0