Brösarps gästgivaregård



Såhär snygg är jag på mitt jobb...
Haha!




Det här ser inte helt fel ut va?
Redig skånsk äggakaga med rimmat fläsk och rårörda färska lingon. Mums fillibabba! :p

Pappa ringde mig på jobbet idag och sa att han o mamma skulle bjuda mig på middag ikväll.
Trevlig överaskning!
Det blev Brösarps gästgivaregård.
Riktigt mysigt gammalt ställe!





Kunde inte blivit ett trevligare avslut på Fredagskvällen!
Var mätt som en gris när man åkte därifrån.
Åkte med mamma o pappa hem till Immeln. Längtan efter Rulle blev för stor...






Nu blir det lugn hemmakväll med idol. Skönt efter en tuff arbetsvecka...
Imorron ska jag gå lite på stan med mamma, sen får vi se vad som händer.




När du ser tillbaka på ditt liv, kommer du att förstå, att de ögonblick då du verkligen levt är då du har uträttat något av kärlek


Kommentarer
Postat av: Heidi

Haha, jag är typ lika snygg me min sjalett på huet på jobbe ;) Mysfredag!

2009-11-06 @ 21:28:48
URL: http://lillhedda.webblogg.se/
Postat av: emelie

Därför jag tänkte kontra Heidi...! :op

2009-11-06 @ 23:20:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0