NewBridge rules!!!

Då vart man hos Ylvisen i Nybro då...
Efter en resa som tog 4 timmar pga allt väntande.
Var dödstrött när jag kom fram!
När jag stod på perrongen på Hässleholms station ringer Heidi och börjar svamla om att jag är med i senaste nummret av Moore. Helt förvirrad...! Jag har ju inte vikt ut mej...
"-Jeppe ringde nyss o sa det!"
-Eh va!?
"-Ja, du vet där den sidan där nån ful hoppar in o förstör festbilder? Han sa att det va du o nån annan tjej men han visste inte vem... Sen är det nån ful en som hoppar in. Alltså han e de fula på bilden o ni e det fina..."
-Jaha, okej...




Fattade först inte vad det kunde va för bild, så jag hann precis springa ner till pressbyrån på tågstationen o kolla.
Då föll polletten på plats!
Bilden från Linus (Ylvas storebror) 25-årsfest förra året. Haha! Så bra alltså!

Just nu försöker Ylva o co komma på vem som har skickat in den.
Vi har haft ganska kul åt hela grejen...


Har nyss ätit frukost, ska snart dra in till Kalmar o fixa det sista för festen ikväll. Kommer nog bli kul!
Jag ska va pirat.




Sen ska jag se om jag kan hinna träffa Maria också en sväng. Hoppas hon slipper jobba ikväll så hon också kan gå på festen!


Här har ni miss Ylva Blom:






Kommentarer
Postat av: Heidi

Haha, så klockrent va de!! :D Snygg pirat outfit, snäckan! Hälsa Ylva : )

2009-10-31 @ 13:57:12
URL: http://lillhedda.webblogg.se/
Postat av: emelie

Tack! Hon hälsar tillbaka.

2009-11-01 @ 19:24:17
Postat av: emelie

Tack! Hon hälsar tillbaka.

2009-11-01 @ 19:25:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0