Igår blev det banken...

Vilken kväll det var igår alltså...
Inte trodde jag det skulle bli så kul när jag satt själv här hemma i lägenheten och inte hade nåt att göra!
Postade ett inlägg på facebook att jag inte hade nåt att göra, sen hörde Anna av sig och frågade om jag ville följa med på fest. Javisst tänkte jag! Kan bli kul! (grejen är att jag har träffat Anna två gånger tidigare och kände ingen av dom andra på festen). Kom inte dit förrän klockan var 21 heller... Men det blev en riktigt lyckad kväll med tre goa tjejer, och efter några blåbärsshots var man på G! :o)

       

Sen blev det banken, och det var kul för omväxlings skull! Men grand är nog fortfarande mitt ställe ändå...

Idag ska jag till Lina i Finja, ska passa busungarna. Men det är inte förrän 13 så det är skönt. Kan man piggna till lite till.
Nu kallar kylskåpet..!! Bakisfrukost? Ehh ja!!!



Att komma försent till en fest är som att hoppa på en karusell i full fart.

Kommentarer
Postat av: Heidi

Men Louise har du träffat innan... Eller ja, den gången kommer du kanske ihåg så mkt av Emelie... Haha ;)

2009-10-18 @ 13:31:24
URL: http://lillhedda.webblogg.se/
Postat av: emelie

Höhöhö... ;op

2009-10-18 @ 20:04:07
URL: http://kemil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0