Jo man tackar!

"Hej Emelie! Som tack för att du är kund hos the studio bjuder vi dig på tre gratis nummer av cosmopolitan helt gratis."




Jo man tackar! :o)
En trevlig överaskning när man kom hem från jobbet!


Idag släpper Lars Winnerbäck ny platta. "Tänk om jag ångrar mig och sen ångrar mig igen" heter den.






Har inte hunnit köpa den än, så jag har inte kunnat lyssna nåt alls. Men brorsan sa att han blev lite besviken. Låter ju inte bra... :o(
Får se om jag delar hans uppfattning, för det misstänker jag att jag inte gör.
Han tycker mer om musiken Lasse skrev i början och jag tycker mer om hans senaste plattor. Antar att han tycker att han är mer "kommersiell" nu eller nåt... Hehe! Min bror är noga med det där vet ni...

Tänkte även köpa hans fansbok "112 sånger", som också släpps idag.




Sjukt tråkigt att man inte har pengar just nu! Egyptenresan gick hårt åt i plånboken...
Får beställa allt från cdon när man fått lön.


Längtar till november...
Det kommer verkligen bli en supermånad! Den 20:e november har "New moon" premiär. Behöver jag säga att jag håller på att längta ihjäl mig?! Alla borde vara trötta på min "twilight-feber" nu, men jag tänker ändå visa er den senaste trailern!










Den 21 november är det konsert med Winnerbäck i idrottshallen här i Kristianstad. Nära och bra... :o)

Sen fick jag reda på igår, att Melissa Horn ska ha konsert i malmö och Lund veckan efter. Funderar på att se henne också, men vi får se...
Någon som är sugen på att se henne så hör av er.

Nu ska jag laga middag. Idag blir det lax med stuvad blomkål tror jag. Gott!




Längtan är när man är helt kär i någonting som ännu inte är. Längtan är väntan på de där ögonblicken när man bara är - och man bara är där man är.

Kommentarer
Postat av: Heidi

Jiihaa, dy lyckades me klippet! :D Duktig flicka ; )

2009-09-21 @ 20:08:49
URL: http://lillhedda.webblogg.se/
Postat av: emelie

Tack! :o)

2009-09-21 @ 20:28:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0