Frida 25 år!

Var på 25-årsfest i Lördags hos Frida.
 Här kommer lite snodda bilder från Pernillas kamera....







Som vanligt var det en riktigt kul förfest, men trist när man väl gick ut... 
Allt var stängt, förutom Bånken och Class och där skulle ALLA in.
 Så vi gav till slut upp och gick till Hesslebaren, slök några shots och cider, sen begav vi oss till världens bästa fyllehungerhak - Bajonetten!
Efter en rejäl smörgåstårtebit och en taxifärd till söder mådde man som man förtjänade...


Vaknade 13.20 idag och mådde något bättre efter en långdusch... Sen blev det födelsedagsfrukost, kladdkaka och glass hos födelsedagsbarnet. Satt som en smäck!


Ikväll har mamma och pappa varit här och fixat punkteringen på min bil, satt upp min fina ljuslykta,
och sen bjöd dom på hemkörd pizza från pizzeria express.
Jag och Macke hyrde en film på vägen hem idag, och längtade verkligen efter en sjukt bra film (eftersom Martin och Pernilla rekommenderade en film och sa att vi MÅSTE se den...)
Problemet var bara att vi fick fel film med oss hem...
Det var en annan film, men med exakt samma huvudpersoner och likadant fodral. Hur lyckas man...?
Efter 30 minuter av blytung framtidsaction gav vi alla upp. Jävla skitfilm!

Nu hägrar soffan...



Kommentarer
Postat av: Fridis

Tack för en underbar kväll och dag !!!



=) Jag tokgillar Emelie =)

2010-04-25 @ 22:57:52
Postat av: Heidi

Riktigt roligt va de! : ) Även fast en annan va något nykter ; )

2010-04-25 @ 23:11:02
URL: http://lillhedda.webblogg.se/
Postat av: emelie

Och Emelie tokgillar Frida!

Heidi, den 8:e får du ta igen det...

2010-04-26 @ 06:25:19
URL: http://kemil.blogg.se/
Postat av: Heidi

De ska jag ta igen ; )

2010-04-26 @ 14:58:22
URL: http://lillhedda.webblogg.se/
Postat av: Fridis

Halllåå ?



Saknar din blogggggggggggg =)

2010-05-01 @ 00:36:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0