Vår i hela kroppen!

Har haft en härlig vårhelg i Immeln!
Fika i vårsolen, Hillehagarundan med mamma och Rulle, och som grädde på moset god mat!
Hann också med ett besök hos gamla farmor. Hon fyller 80, har parkinson och problem med knän och fötter, men är alltid lika pigg o glá när man kommer! Hon var dock lite för blyg för att va med på bild...













Idag var jag och mamma i Finja och hälsade på Lina och hennes barn Oskar och Josefine.
Det var dom jag var barnvakt till innan när jag hade planer på att åka till USA som au pair.
Kul att se dom igen, var ju ett halvår sen sist, så det hade ju hänt en del...
Josefine var lite blyg till en början, men efter ett tag satt hon i mitt knä precis som för ett halvår sedan...
 Hon är ett riktigt litet charmtroll!
Oskar hade börjat gå. Fasen vad tiden går fort!














Ingen vinter varar för evigt, ingen vår står över ett år...


Kommentarer
Postat av: Fridis

Jag vill krama om Rulle - Kasta pinnen till han =) Sen vill jag också till Immeln , gå lång runda !!

Tragga skit med er girls ( Ja Macke du ingår där ) hihihi - Kraaaaamiiisss

2010-04-11 @ 10:23:24
Postat av: emelie

Tur att vi ska det på Onsdag då Frida! =) Hämtar upp er lite efter 15... Kram kram!

2010-04-11 @ 11:44:49
Postat av: Heidi

Sötis!!! Både du och Rulle och de söta barnen! Längtar man efter en låång promenad och massa tjejsnack eller vad? ; ) Och kanske en bild på lite bajs, haha : D

2010-04-11 @ 14:06:42
URL: http://lillhedda.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0