Torsdag

Vilken dag...! Har mest flängt rundor känns det som.
När vi hade skickat ut maten till alla dagis imorse åkte vi till Vä-skolan och kollade hur det ser ut nu efter renoveringen. Inte riktigt färdigt, men oj vad snyggt och fräscht allt var! Totalrenoverat från grunden och HELT nya maskiner. Hoppas verkligen jag hamnar på Vä-skolan efter sommaren! Håll tummarna för mej!



Såhär snygg är jag på jobbet... Hahaha...


Sen åkte vi vidare till Skepparslövs golfkrog allihopa och hälsade på Rickard och åt god mat. Stekt fläsk och löksås, inte illa va?
Superdupergott va det!
Han håller på att renovera hela övervåningen till festvåning, så där kommer bli många bröllop och fester i sommar! Ska bli kul!

Nu ska jag till gymmet och min PT!
(personliga tränare) Haha!
Låter bättre så ju...
Nejmen, jag ska till gymmet och få en instruktör som går igenom alla maskinerna med mig. Blev medlem på friskis i början av denna månaden och har inte fått tid förrän nu! Illa!
Ska flåsa extra mycket och förgifta alla med min andedräkt! Den går inte av för hackor...
Åt pasta i vitlöksdressing till lunchen så nu luktar jag wonderful!!!





Ikväll ska jag till Heidi, det är ju Vampire diaries ikväll!!!






Missar du en timme på morgonen, får du jaga den hela dagen...


Kommentarer
Postat av: Fridis

Du är en sötnöt på jobbet =) Var hittar du alla bra citat ?? Kramis

2010-02-25 @ 21:54:24
Postat av: emelie

www.livet.se/ord bl a... =)

2010-02-25 @ 23:47:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0