Äntligen!!!

Äntligen!
Är kameran hemma igen...
Så nu kan man blogga igen.


Har filmkväll med Heidi och Anna ikväll. Det blev till att se "the ugly truth" en gång till...
Men den är helt okej, så det gör ingenting.





Var på handboll i Fredags, faktiskt riktigt kul! Börjar bli en riktigt sportfåne nu. Mackes fel... =)


I lördags var det födelsedagsfest hos Björn, och kvällen avslutades på ett halvfullt Grand.
Lagom nykter var jag. Som vanligt med andra ord....
Det ska bli en vit helg nu, kan vara välbehövligt!
Man vill ju inte ha skrumplever när man är 25...









Jag ska aldrig mer säga sanningen till nån, som saknar förmågan att förstå...


Kommentarer
Postat av: Pernilla

vilken fin bild det blev på mig och martin :D den vill jag ha :D

2010-02-08 @ 22:00:49
Postat av: emelie

Absolut! =)

2010-02-08 @ 23:08:08
Postat av: Heidi

Sen vill vi se en likadan bild på Emelie och Macke!! ; D

2010-02-09 @ 11:08:35
URL: http://lillhedda.webblogg.se/
Postat av: Pernilla

det vill vi verkligen :D

glöm inte att kolla in www.twilightsweden.se

:D

2010-02-09 @ 13:00:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0