Grand


Var på Grand igår med Lina, Henke och Emma.
Lika trevligt som vanligt men musiken kunde varit bättre...
Bara massa raggarmusik.





Jag ser inte klok ut, men det bjuder jag på! Varför stirrar jag? =)

Tyckte så synd om Lina igår. Hennes plånbok blev snodd och vi hittade inte den någonstans!
Senare på kvällen hade någon lämnat in den i baren, men det fattades 400 spänn. Trist!




Önskar jag hade min kamera så jag kunde tagit mer bilder...
Tråkigt att blogga utan bilder ju, men det kommer jag nog få göra ett tag framöver...

Nu ska jag ta tag i mig själv och städa lägenheten sen igår. Kan ju tro att vi har haft rave-fest här eller nåt!
Men kul hade vi!








Kommentarer
Postat av: Heidi

Du är jättesöt gumman! :)

2010-02-01 @ 13:18:43
URL: http://lillhedda.webblogg.se/
Postat av: Fridis

Super fin bild tycker jag allafall !! Ja blir så lycklig när ja tänker på er kärlek =) Nu får vi snart festa tillsammans ! Kramis

2010-02-04 @ 21:56:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0