It´s my birthday! =D

Dagen inleddes med en tur hem till Immeln.
En långpromenad med Rulle i skogen.






Riktigt härligt! Plumsade runt i 1 decimeters snötäcke.



Vid 15 kom Koffe, farmor och mormor.
Fick precis det jag har önskat mig, en kamera...
Efterlängtat!
Så nu ska här fotas alla goá gubbar o gummor! =)
Har dock inte riktigt förtått hur man använder alla funktioner och ändrar ljusstyrkan och sånt, men det lär jag väl fundera ut snart...
Fick även minneskort så att jag ska kunna ta riktigt många bilder, blommor, pengar, servettringar och en julskinka, haha! =D








Imorron ska man börja jobba igen...
Borde vara olagligt att behöva börja jobba på sin födelsedag!
=(




En höna är den enda som kan ligga på ett jobb och ändå ge resultat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0