Äntligen!!!

Har vi fått bredband!
Ledsen att jag inte haft möjlighet att blogga på länge.
Här kommer ett bildkollage som plåster på såren...
(eller för att jag inte orkar skriva om allt som hänt...)
=)


Härliga blandade sommarbilder från banken,
Tosteberga och en härlig helg i Immeln med
Heidi och Macke, Martin och Pernilla, och Böna.









Midsommar






Winnerbäck i Landskrona








Vilken känsla han har Lasse...
Fattig jag lät där! =)
Men det har han verkligen, han är grym!
Pengarna var värda varenda krona.
Även om jag blev lite sur när dom slängde all vår sprit när vi gick in!











Du frågar "Älskade dom dig ikväll?"
Jag svarar "Dom älskar mej bara nu,
Den enda som verkligen älskar mej är du"
Du frågar "Tog du dom med storm ikväll?"
Jag kommer faktiskt inte ihåg,
Men mina fingrar säger att Landskrona var ett segertåg!  


Kommentarer
Postat av: Heidi

Wiiie, har längtat efter nytt inlägg :D

2010-07-14 @ 16:38:35
URL: http://lillhedda.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0