Lördag = fest

Det var meningen att vi skulle på inflyttningsfest hos Frida igår, men Nellie blev dålig så det blev inget av det... Men hon mår bra nu som tur är!
Kul hade vi ändå hemma hos Tobbe....






Sen blev det Grand, där Arvingarna uppträdde. Dom var bra, men jag tycker Grand har blivit tråkigt... Aldrig något folk där mer...
Jag och Macke gick till Bajonetten och åt smörgåstårta till nattamat. Gud vad gott!


Nu ska jag ta en "powernap", sen ikväll blir det New moon-kväll med Macke, Erika, Stoffe och Frida.






Livet är kort, och det är här för att levas...



Kommentarer
Postat av: Heidi

Bajonettens nattamad ska testas nästa gång! : D

2010-03-28 @ 17:49:41
URL: http://lillhedda.webblogg.se/
Postat av: Pernilla

Åh, bara jag och martin som fattas ju! Försöker gå honom till att vi ska se new moon ikväll men de går inte bra, än så länge!

2010-03-28 @ 18:09:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0