Nova

Har varit på nova i lund idag med Heidi, Vicky och Johanna.
Handlade för en del ja...
Men många bra fynd blev det!
Bl a den här klänningen som kostat 500 spänn, men var nedsatt till halva priset, som till slutvisade sig kosta 100 kr när jag väl betalat! Tror kassörskan slog in fel men jag sa inget... =)




Sen köpte jag ett par stövlar för 400 kr i äkta skinn. Inte illa va?
Sen blev det leggins och två tröjor från gina tricot.






Har huvudvärk och är skittrött nu...
Ska städa, duscha o fixa till mig innan folket kommer vid 19. Stressad va namnet!
Bye bye!


Kommentarer
Postat av: mamma

man ska inte bjuda hem folk när man shoppat en heldag...

2010-03-07 @ 01:13:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0