Buskis

Björn kom hem till Macke med riktig Lördagsfrukost imorse (imorse innebär kl 12.00 för mig och Macke om ni undrar, hehe!). Inte helt fel...





I torsdags var jag på buskis på sommarlust med jobbet. Fick se många kära gamla ansikten som Augustina, jojje, Blyge Örjan och Dag-Otto. (Karaktärer från Stefan och Krister för er som inte vet...)
Många goda skratt blev det!













Efteråt åkte jag hem till Macke, som hade gjort våfflor på våffeldagen. Mmm! 



Fick äntligen lön igår, så jag kunde köpa New moon. Som jag har väntat...
Ska kolla på extramaterialet nu tänkte jag, och käka lite sour cream & union cashewnötter som inte åts upp igår, eftersom jag och Macke somnade på soffan vid 21. Ovanligt va...?
Såg en film som verkade jättebra, "the box". Den började bra och var riktigt spännande, men urartade helt och hållet! Behöver jag säga att det var jag som valde filmen? =)

Ikväll har Frida inflyttningsfest. Ska bli kul! Längesen man va ute nu ju!
Ska bara försöka komma på vad jag ska ha på mig... 
Ses i dimman gott folk!




På andra sidan jorden, på andra sidan stan,
finns ingenting att göra, jag har sovit hela dan...
För mycket tid att tänka på allt jag ser hos dig




 


Kommentarer
Postat av: Heidi

Ovanligt att ni är trötta då ; ) Mys frukost iaf! : )

2010-03-27 @ 14:17:01
URL: http://lillhedda.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0