Grillfest

Jag och Markus hade en riktigt lyckad grillfest i Immeln igår!
Hemmafester är fan ta mej roligare!
Det blev grillbuffé, lekar och många skratt!
Med andra ord en väldigt lyckad kväll...
Jag har sagt det innan, och jag säger det igen:
En bild säger mer än tusen ord...
Enjoy!!!














Nu får man ta tag i all disk, bädda rent i sängar, damsuga och torka golv.
Det roligaste kvar alltså....
Macke stack till Köpenhamn för att hjälpa Böna som slarvat bort sina nycklar i fyllan, skitkul...




Gör det roliga först. Det tråkigare blir mindre tråkigt, när ingenting roligt väntar...


Kommentarer
Postat av: Heidi

Riktigt roligt va de igår, kanon lyckat! :D Tack igen : ) Homeparty is the shit! ; )

2010-05-09 @ 18:05:31
URL: http://lillhedda.webblogg.se/
Postat av: Fridis

Jag måste hålla med =) Hemmaparty är det roligaste =) Tack igen <3 Riktigt lyckat - Ni borde vara festfixare =)

2010-05-09 @ 18:13:10
Postat av: Pernilla

Det var verkligen en suuuperlyckad fest med jättegod mat :) Tack för allt och detta ska vi göra flera gånger :)

2010-05-09 @ 20:40:39
URL: http://perniiilllaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0