Sista dagen...

På Vä-skolan...

Känns tomt, trist och inte alls rätt...
Trivs så bra med både arbetsuppgifter och arbetskamrater.
Känner inte alls för att bli pooltjänst.
Men vi får väl se vad som händer,
detta leder mig kanske till något ännu bättre i framtiden...

Men jag kommer framförallt att sakna härliga, roliga, knasiga, Ulrika!





Vi har haft så roligt ihop, och vi har precis samma sjuka humor.
Fredagsfräckisarna har varit tradition varje fredagsmorgon,
och när jag slutade idag så gav hon mig en bok med
Gerts fredagsfräckisar, och sa att jag ska ringa henne varje fredag
och dra en fräckis ur boken.
Det ska jag göra!




Jag bjöd på god chokladtårta med blodapelsinmousse, från
Café sandhem. Otroligt gott!





Dagen slutade med vattenkrig med slangarna i köket och disken,
jag blev totalt dyngsur!
Sen fortsatte det...
När jag skulle sätta på mig skorna låg det platsfolie i dom,
och jag hoppade 1 meter upp i luften för att jag rodde det var en mus!
Därefter skulle jag gå och hämta min mobil och almanacka som
alltid ligger vid stereon i köket.
Den hade "någon" plastat och tejpat in.
Sist men definitivt inte minst, sätter jag mig i bilen och kör hem,
men stannar för att kolla vad tusan det är som skrammlar.
Då har återigen "någon" (man kan ju undra vem...?) 
bundit fast 3 st creme fraiche hinkar i snören bakom bilen!
Det värsta var att jag inte fick bort dom så jag fick köra så hem hela vägen!
Fy fan vad pinsamt!
Eleverna som gick förbi undrade vad tusan jag höll på med,
och Ulrika, Roger och Camilla stod och gapskrattade...
Måste erkänna att det var en ganska kul grej.
Det hade jag aldrig kommit på!





En Halloween på Vä-skolan...




Kommentarer
Postat av: Fridis

För att underlätta för dig Emelie så kommer dom aldrig glömma dig ! Jag tror också att du får en tjänst på Väskolan så småningom !!! <3 För att du är just världens bästa Emelie !

2010-10-29 @ 22:03:37
URL: http://tadaaaaa.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Hållet helt med Frida! Det kommer bli bra och du är världens bästa Emelie :)

2010-10-29 @ 22:57:44
Postat av: Heidi

Håller med de föregående talarna! De kommer leda till en bra framtid och allt löser sig, de gör de alltid! <3 Världens finaste Emelie :-D

2010-10-30 @ 00:25:56
URL: http://lillhedda.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0