Ullared - kort o gott!

Att ha långhelg är underbart! Absolut något man borde unna sig då och då!
Har varit på Ullared med Macke och Martin o Pernilla Torsdag-fredag.
Bodde i en mysig lite timmerstuga mitt ute i ingenstans!
Det var verkligen mitt i skogen och lite skräckfilmskänsla.
Vi fick ett härligt välkomnande av sötnosen Anton - den mest kelna
katten jag har träffat i mitt 23-åriga liv!






Vilka fynd man gjorde på Ullared!
Jag och macke handlade för 10 000 sammanlagt!
Alldeles för mycket, jag vet, men vi fick så mycket grejer för pengarna!
Vi köpte allt vi behöver till skidresan, underställ, skidbyxa/jacka, vantar, mössor mm...
Julsaker, kläder, vinterjackor, underkläder (Även "I love Morgan" trosor) och en massa annat.
Jag är nöjd med allt!

Vi såg Ola-conny, Boris och sist men inte minst:




Allas våran Morgan!



Nu stannar vi hos Martin & Pernilla över helgen.
Ikväll ska vi äta supergott och spela sällskapspel som vi köpte igår på Ullared.






Det är inte shopping, det är terapi.


Kommentarer
Postat av: Fridis



10 000 låter helt galet =)



men ser ut som ni haft kul och det är huvudsaken =)



var bär skidresan ? rätt skönt o handlat allt tills dess !!



KRAM

2010-10-23 @ 18:20:19
URL: http://tadaaaaa.blogg.se/
Postat av: Heidi

Ar man i Ullared ska de handlas ; ) Later som ni haft en riktig toppen helg!! SAknar er som tusan dar hemma! <3 : )

2010-10-24 @ 18:29:47
URL: http://lillhedda.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0