Det här upprör mig!

Ojämställdhet, orättvisor, trångsynthet, djurplågeri,
våld mot barn, krig, feghet,
hundägare som inte kan kontrollera sig själva och tar ut det på sina djur,
människor som inte tar hand om sina djur,
mögliga grönsaker och frukter i affären,
ineffektiva tvättmaskiner och torktumlare,
när hörlurarna envisas med att åka ur öronen när man joggar,
gamlingar som inte inser att dom inte ska köra bil,
rattfulla, tjurfäktning, omskärelse, hedersmord,
våldtäktsmän, mördare, kannibaler,
män som misshandlar sina kvinnor,
otrohet, lögner,
folk som snackar skit bakom ryggen om sina vänner,
ytliga människor, sodomi mot djur,
självmordsbombare, terror.


Inser just nu att ju mer jag skriver, ju mer kommer jag på...
Jag hade kunnat skriva hur länge som helst,
men jag väljer att sluta där. 
=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0