En vanlig dag hemma hos mig

En vanlig jobbdag brukar jag gå upp vid 6.10,
efter att ha snoozat i en halvtimme...
Stressar i mig 2 knäckemackor, fil och lite juice.
Tvättar ansiktet, borstar tänder, klär på mig
och stressar iväg dit jag nu ska jobba denna dag
(jag är pooltjänst i Kristianstad kommun och jobbar
därför på olika ställen varje dag).
Jag börjar oftast kl 7.00.

Jag slutar nästan alltid 15.00-15.30.
Sen kommer jag hem, checkar datorn och
om det är någon värdinna jag måste ringa om perfect homeparty.
Är det här en torsdag så kör jag till Schenker och hämtar varorna.
Är det en annan dag så springer jag en runda på 3,5 km.
Sen kommer jag hem, käkar nåt litet, och duschar.
Sen slänger jag mig i soffan och kramas med Macke
och tittar på tv.
Sen lagar vi middag och äter och tittar på tv resten av kvällen.
Klockan 21.00 sover jag i soffan....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0