Mina favoritsaker

I hemmet är vår underbara soffa och min myspläd, 
man somnar på 5 minuter, jag lovar er...
Zzzzzzzzz....



Sen har jag ju en grej med ljuslyktor...
Jag bara ÄLSKAR ljus!
Och turkos är min färg.






Mina änglar, tycker dom  är så fina...



Sen älskar jag våra tavlor.
Den understa tavlan är egentligen inte vår.
Det är min brors. Men eftersom han bor i ett
studentrum just nu så fick vi passa den ett tag.
Synd, för den passar perfekt på vår stora vägg!
2,5 x 1,5 meter stor är den, och målad i graffitti.
Folk tror inte mig när jag säger det, för det är ganska sjukt
att man kan måla en sån tavla i graffitti!
Undrar hur Lasse (konstnären) fick till ögonen och ögonbrynen?

 




Jag älskar vårt hem!
Alla borde älska sitt hem!
 Trivas och få det hemtrevligt och mysigt!
Det är ju där man bor, och tillbringar största delen av livet.
Folk unnar sig inte alltid att trivas hemma...
Unna sig en ljuslykta, lite blommor och fina gardiner.
Det är synd, för man mår så bra av att kunna koppla av i ett
mysigt hem.
Folk som kommer hem till mig säger alltid
att vi har det så himla fint hemma hos oss,
och det är kul att höra!
Men jag har ju ett stort intresse för inredning...
och jag hoppas jag kommer få jobba med det i framtiden!









Män bygger hus,
 Kvinnor skapar hem.


Kommentarer
Postat av: Mamma

OJ! Har städfen varit hemma hos er? Skicka genast hit henne! Men din dj-a soffa är inte alls skön. Och somnar gör du nog på en träbänk också om jag käner dig rätt.... Men fint och hemtrevligt har ni!

2011-03-02 @ 21:31:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0