Ben o Jerryfrosseri

Jag och Heidi var på "Ben o Jerryfrossa" hos Johanna i Onsdags.
Riktigt gott var det!
Man kände sig som en 7-åring igen som var på barnkalas, för det såg verkligen ut så!







Tyckte bäst om New York Super Fudge Chocolate.
Kul med tjejkvällar, nästa gång får det bli vin och ost.


 Nu tänkte jag gå och sola o sen ska jag bara relaxa ikväll...
 Blir till att gå upp tidigt imorron, eftersom jag ska jobba hos Rikard.
Han ska ha en välgörenhetskväll ihop med sin dotter Fredrika,
som ska jobba som volontär på ett barnhem i Guatemala i sommar.
Alla pengarna för den här kvällen går oavkortat till barnhemmet.
 Kul att kunna bidra med något bra!
Kommer bli en kul kväll med massor av god mat och kul underhållning!





I'm Starting With The Man In The Mirror
I'm Asking Him To Change His Ways
And No Message Could Have Been Any Clearer
If You Wanna Make The World A Better Place
Take A Look At Yourself, Then Make A Change 




Kommentarer
Postat av: Pernilla

Ska du inte vara med hos Frida imorgon då? :(

2010-04-23 @ 15:58:12
URL: http://perniiilllaa.blogg.se/
Postat av: emelie

Jo, klart jag ska! Kommer så fort jag jobbat klart! =)

2010-04-23 @ 16:46:49
URL: http://kemil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0