Kräftskiva

Kräftskiva i Vittskövle igår,
gud vad kul vi hade!
Något rund om fötterna blev man!
Jag gör som alla andra, skyller på kräftorna...











Vaknade upp 12.32 idag till värsta myrinvasionen!
Dom gick bokstavligt talat i trupp på en rad från dörren upp i vasken.
Härligt...

Imorron börjar man jobba igen efter semestern,
och börja jobba ångesten är inte nådig!
Kommer komma tillbaka till en totalt nybyggd Väskola,
nya arbetskamrater, nya arbetssysslor och en massa saker
som står överallt som inte hunnit hitta sin plats än.
Får hoppas det går bra.





Jag ger min själ till händerna som ger och inte rycker
Jag sällar mig till hjältarna som gör och inte tycker






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0