Helsingborgshelg

Jaha, då var det måndag igen.. Suck! =(
Den här helgen har gått så jäkla fort!
Men trevlig har den varit!

I fredags var jag och macke på bio. Kollade på snabba cash.
Den var faktiskt riktigt bra för att vara en svensk film!
Helt klart sevärd.

På lördagen åkte vi till Helsingborg och hälsade på mackes bror och hans flickvän.
Blev bjudna på en underbar 3-rätters middag!
Sen blev det fia med shot-spel, och oj vad jag fick shotta...!
Inte bra...
Kan ju säga att jag var ganska vinglig efter det!
Sen stack vi till ett uteställe (kommer inte ens ihåg vad det hette...) hmm...
Jaja, kul var det iaf! Schlagermusik och redbull vodka går inte av för hackor! =D
 
Söndagen spenderades i soffan, med flottig bea-pizza och vännermarathon.
Precis vad man behövde efter en hård utekväll.

Tyvärr har jag inga bildbevis av helgen, eftersom klantiga lilla jag glömde kamera, laddare och hela kittet...
Jag vet, jag är slarvig.
Och glömsk.
Min sämsta egenskap. Hur ska jag bli när jag blir gammal egentligen?!


Nu ska jag lägga mig o vila en stund, sen ska jag till Macke igen. =)
Han tröttnar nog på att ha mig där snart, hehe!







Det tar ett tag för mig, jag kanske glömmer hur man gör
sist var himlen vit som papper ovanför
Men jag har slutat säga nej, nu ska jag göra vad jag kan
jag ska riva mina murar tills vi ser varann

För jag vet vem jag är när jag är hos dig
ja, jag vet vem jag är när jag är hos dig

Jag har aldrig fått ihop modell och verklighet
Jag tankar nya tankar, men långsamt som du vet
Så jag lovar ingenting, jag säger hellre förlåt
Vi ska va dom vi vill vara hellre nu än efteråt

För jag vet vem jag är när jag är hos dig
ja, jag vet vem jag är när jag är hos dig

Jag har inte sagt till nån, att du blev kvar här igår
fast det är svårt att hålla tyst när alla frågar hur det går

För jag vet vem jag är när jag är hos dig
ja, jag vet vem jag är när jag är hos dig
ja, jag vet vem jag är när jag är hos dig
ja, jag vet vem jag är när jag är hos dig


Kommentarer
Postat av: Heidi

Han kommer definitivt inte tröttna på dig hjärtat! Men du kan gott ta me kamera nästa gång ; )

2010-01-25 @ 21:24:45
URL: http://lillhedda.webblogg.se/
Postat av: Pernilla

kamera + laddare, sen tror jag du glömde din mobilladdare också! :) var iallafall jättetrevligt i lördags, och utestället heter The Tivoli :) Håller med Heidi, tror inte heller macke kommer tröttna på dig ;) Kram!

2010-01-25 @ 22:08:31
Postat av: Fridis

Man tröttnar inte på något så bra som Emelie !!!!!! Krya på daj !!!! =)

2010-01-26 @ 15:03:40
Postat av: emelie

Ja, mobilladdare också. Jag är hopplös! Det är jag som ska tacka för i Lördags Pernilla! Det var jättetrevligt o supergod mat! =) Får vi göra om snart!!! Synd att du inte kunde komma Frida. =(

2010-01-26 @ 15:45:05
Postat av: Pernilla

Bra att maten var god, man hade ju lite press på sig när det är två kockar man ska bjuda på ;) hehe! Hur som helst, schalgerrummet på thetivoli måste vi ju besöka igen ;) och då ska vi ha med oss FRIDA :) vi får bestämma nästa gång snart tycker jag :)

2010-01-26 @ 18:30:41
Postat av: emelie

Absolut! =)

2010-01-26 @ 18:33:03
URL: http://kemil.blogg.se/
Postat av: Fridis =)

Jag är på ! Så tråkigt jag missade denna helgen ! Men är så rätt på det nu igen =) STORA KRAMAR !

2010-01-26 @ 20:14:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0