Jag är så kass...

På att blogga!
Vad hände egentligen?
Innan bloggade jag ju minst en gång om dan...
Och det är så kul att gå tillbaka och läsa gamla inlägg om vad man gjorde för ett år sen.
Nej, nu ska jag ta tag i det här!

Var inne på Carolina Gynnings blogg,
där jag hittade en lista på 30 ämnen hon ska skriva om på en månad. 
Jag ska göra samma sak, och det med början imorron!


LISTA

Dag 1 – Presentera mig själv
Dag 2 – Min första kärlek
Dag 3 – Mina föräldrar
Dag 4 – Vad bjuder jag på för mat?
Dag 5 – Vad är kärlek?
Dag 6 – Om det här vore min sista dag
Dag 7 – Vänner
Dag 8 – Favoritsaker
Dag 9 – Min tro eller livsfilosofi
Dag 10 – Bloggfavoriter
Dag 11 – Mina syskon
Dag 12 – 10 saker du inte vet om mig
Dag 13 – En vanlig dag hemma hos mig
Dag 14 – Dåliga vanor och laster
Dag 15 – Mina drömmar
Dag 16 – Första kyssen
Dag 17 – Barndomsminne
Dag 18 – Ett pinsamt ögonblick
Dag 19 – Detta ångrar jag
Dag 20 – Mina förebilder
Dag 21 – Mina dåliga sidor
Dag 22 – Det här upprör mig
Dag 23 – Mitt hem
Dag 24 – Det här får mig att gråta
Dag 25 – Det här är jag bra på
Dag 26 – Mina rädslor
Dag 27 – Min favoritplats
Dag 28 – Saker jag saknar
Dag 29 – Det här ska jag bli när jag blir stor
Dag 30 – 10 dödssynder







Alla drömmer vi om lyckan, som om livet blivit fel.






Kommentarer
Postat av: Heidi

De här ser jag fram emot och följa :-D Rolig och bra lista :)

2011-02-13 @ 18:37:39
URL: http://lillhedda.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0