Christmas in the heart

Tur att jag har någon som vaktar mig...
Här kommer ingen otäcking in! =)







Passar Rulle medans mamma och pappa julhandlar.
Ska snart upp till Immeln och fira en vit härlig jul!
Blir nog en lång runda i skogen också, finns inget härligare än Immeln-luft...!


Ringde nyss på dörren.
Det var Rikard från Skepparslövs golfkrog, där jag jobbar extra.
Han hade en säck med godis, tryffel och lyxiga praliner med sig och 500 kronor i julklapp.
Wow! Det tackar vi för!




Sen kom mamma o pappa tillbaka med julfika.
Och äntligen fick jag min ljuslykta från perfect home upsatt.
Titta vad fint det blev!










Rulle och jag önskar er alla en riktigt god jul!!!






It is not even the beginning of Christmas unless it is Christmas in the heart




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0