Julmissbrukaren Emelie Nilsson...

Längesedan man skrev nu... Måste verkligen bli bättre på att uppdatera!

I helgen har jag varit barnvakt hos Lina.
Vi försökte ta lite kort på Josefine och Oskar i sina pepparkaksdräkter som dom ska ha när dom går lucia. Men det gick inte så bra...
Josefine bet Oskar i handen varpå det blev ett jäkla liv! Fast det gick över ganska snabbt. =)

Annars var det mycket lek och bus, bokläsning och filmtittande. Kan hela "Babe - en gris kommer till stan" utantill nu. Hehe!
Men det är kul! Känns som man börjar lära sig lite mer nu om vad dom vill och behöver. Man kände sig lite tafatt i början, men det är skönt att det börjar kännas bra nu.
Nu kan jag byta blöjor, värma välling, mata, mysa och pyssla om.
Ett steg närmre USA!







Har faktiskt nyss kommit hem från jobbet, tro det eller ej!
Vi har gjort till tradition att vi varje år bakar 1 sorts julgodis var (vi är ca 10 st) Sen byter vi julgodis så alla får en påse av varje sort. Kanonbra!
Så nu har jag allt julgodis klart. Mmmmm.....





Jag gjorde chokladkola. Mums! =)




Riktig gullunge!
Lilla Oliwer...
Han var inte svår att underhålla. Han Gapskrattade så fort man log åt honom.
Förhoppningsvis får man sitta barnvakt snart till honom också. Ser jag fram emot!

Imorron blir det julbord med jobbet på Österäng, fredag idol-final och Lördag blir det Grand med Heidi. Ska bli jättekul!





Var öppen för allt och världen öppnas för dig


Kommentarer
Postat av: Heidi

Jiihaa, Grand! :-D

2009-12-11 @ 16:55:24
URL: http://lillhedda.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0