Idol och 15 grader kallt!

En riktigt kall kväll till ända!
Var hos farmor idag och hjälpte henne rulla köttbullar till julafton. En tradtion vi har... =)

Vid 18 kom Maria. Äntligen! Har saknat henne så...
Tvingade med henne ner på lilla torg för att se idolerna (Erik och Calle).
Vad mycket folk det var! Gick inte att komma fram någonstans!
Lyckades efter mycket om och men ta mig in i mitten av folkmassan och ta något otydliga bilder, men jag fick en bild iallafall! =)





När det till slut kändes som att tårna skulle frysa isönder, bestämde vi oss för att gå till Grand och köpa entrébiljett till Maria till juldagen. Som tur var fanns det en kvar!
Känns som att det var ödet som såg till att jag övertalade Maria att gå dit idag och köpa den...

Efter ett snabbt besök hos videomix, där vi köpte godis, gick vi äntligen hem.
Kröp ner under duntäcket och tittade på Sex and the city-filmen. 
Jag säger bara...
Lovely Måndag...!!! 




Att ha en vän är som att vakna och känna att solen skiner.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Hoppas köttbullarna blev goda...men det blev de säkert med två sådana kockar! Ha det så gott, somna nu inte ifrån Maria utan njut av tiden ni har tillsammans! Jag har kokat knäck, kola och hasselnöt/nougat/chokladgodis....

2009-12-22 @ 00:05:08
Postat av: Heidi

Put on my blue suede shoes.... Lalala :)

2009-12-22 @ 00:13:51
URL: http://lillhedda.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0