Helgens händelser.

Måste bli bättre på att uppdatera bloggen...

Det blev ännu en lugn helg, som bestod av mys, födelsedagsfest och hundpassning.
I Lördags firade vi mamma och Koffe hemma i Immeln, och Macke blev presenterad. =)
Och ja, det gick jättebra!
Vi gick ner en runda till hamnen och släppte Rulle så han fick plumsa omkring i snön. Eller plumsa och plumsa, det var så hög snö så man såg bara ett huvud och en svans. Han skuttade omkring som en hare i snön och jagade snöbollar som vi kastade. Trodde aldrig han skulle sluta, men till sist var han så utmattad att han bara kolapsade i snön!

I Söndags passade jag Rulle över natten. Han är så mysig lilla Rulle bulle...
Myste i soffan hela kvällen sen gick vi på en långpromenad och mötte upp Macke, och sen gick vi hem till honom.
Rulle var lite skeptisk och rädd, som vanligt med andra ord... Han är så feg, rädd för allt...!
Han sov under soffbordet när vi gick o la oss, men mitt i natten kände man en klumpig, lurvig sak som kröp ner under täcket. 
Så det slutade med att vi låg och myste alla tre i Mackes säng... Haha!
Men mysigt var det vill jag lova!





Igår tog jag ledigt från jobbet. Skönt med en extra ledig dag efter helgen! Borde man göra oftare.
På kvällen tog jag med Macke på spinning/puls. Spinning med ett pulsband och en skärm där man följer en pulsklocka. Riktigt kul! =)

Nu sitter jag och relaxar efter ännu ett hårt spinning-pass. Taccos och cola, det är grejer det!!!



mmmm...
 





En hund är den ende i världen som älskar dig mer än du älskar dig själv


Kommentarer
Postat av: Pernilla

mysigt att vara hundvakt :) det var vi med nu i helgen! Goldenvovvar är så goa! Duuuu, det finns ett NEW MOON - SPEL! :D

2010-02-23 @ 22:09:42
URL: http://perniiilllaa.blogg.se/
Postat av: emelie

Golden är bästa vovven!!! =)

Ska va hundvakt hela helgen nu igen, när mamma o pappa ska till Stockholm. Ska bli såå mysigt!

Vaddå för spel? Brädspel eller? VILL HA!! =D

Allt bra med dej annars Pernilla?

2010-02-23 @ 22:13:01
Postat av: Pernilla

Dom är så goa och fina! Så himla snälla! :) Aw, mys :D

Har haft min blogg ganska länge, men har haft en ordentlig bloggtorka. Är på G nu igen ;)

Jepps, ett brädspel! Såg det på www.kenzas.se hon hade hittat det i någon affär i stockholm. fick ett stort vill ha begär nu! :P

Det är bara fint med mig, jobbigt att kämpa i snön bara! Allt bra med dig? :D

2010-02-23 @ 22:24:08
URL: http://perniiilllaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det fick jag också kan jag lova! Med mig är det fint! Nu ska jag nanna. Natti! =)

2010-02-23 @ 22:38:07
Postat av: Heidi

De där brädspelet tycker jag att man skulle haft!! Kan man inte få tag i de här hemma? : D Lille Rulle-bull, så söt så länge han inte försöker brotta ner en ; ) haha

2010-02-23 @ 22:43:26
URL: http://lillhedda.webblogg.se/
Postat av: emelie

hahaha! Jag glömmer aldrig din min Heidi! Fy fan vad kul de va! EMELIIIIIIEEE!!!! Haha! ;op

Men det är lugnt, han är kastrerad nu, så nu vågar du kanske träffa honom igen? Haha!

2010-02-24 @ 06:05:05
Postat av: Mamma

Jaaa, duktigare hundvakt får man leta efter!!! Har Rulle varit närgången mot Heidi ; )

2010-02-24 @ 19:46:04
Postat av: emelie

Rulle är nog ingen hund, han måste vara nåt annat... =)

Ja, han överföll henne i bäddsoffan på mitt gammla rum när hon pratade telefon och juckade... Haha! Hon fick lite smått panik.

2010-02-25 @ 06:46:04
Postat av: Heidi

Panik ja... Han överföll mig och trodde jag va en tik... Puh... Men eftersom Rulle är så söt så kommer han undan me de! ; D

2010-02-25 @ 11:46:38
URL: http://lillhedda.webblogg.se/
Postat av: emelie

Du är väl en tik?! ;op

2010-02-25 @ 13:37:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0