Perfect Homes höstkatalog är helt makalös!

Jag kan bara säga en sak: WOW!
Vilken höstkatalog Perfect Home har gjort!
Det är helt makalöst vackra saker...
Tyvärr har inte katalogen lagts ut på Perfect homes hemsida än,
men jag tog lite bilder med mobilen.
Varsågoda........















Jah älskar julsakerna och dom handgjorda tomtarna,
dom är så fina!
Nu längtar jag verkligen till julen...
Jag ser fram emot höstens alla partyn,
har ni inte bokat in ett höstparty så gör det!
Alla värdinnor får baserat på partyförsäljningen upp till 4
produkter för halva priset, samt en gratis tackgåva.
Detta väljer du fritt i katalogen.
Vill ni inte ha partyt hemma hos er, så får ni gärna låna
mitt hem. Du står för fikat och jag lovar er en trevlig kväll!
Ring mig idag och boka ett party! 0735-431029


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0